Benim bebişim de 30 günlük aynı sorun bizde de var mama ile besleniyor.ıkınıyor hatta çatlak oluşmuş popoda.bir çay kaşığı zeytinyağ içiriyorum ama o da alışkanlık yapar tembellik yaparmış.masaj yapıyorum ama nafile.gaz damlası var probiyotikler var onlardan kullanabilirsin doktoruna danışarak.inşallah düzene girer.