Merhaba kızlar tam 7 gün önce 10 eylul de dogum yaptım.3200 kg dogdu geçen çarşamba kontrole gittik 2900 kg olmuş Bebegim sürekli emmek istiyor emince de yarım saat 40 dk durup durup emiyor emerken uyuyor sonra yine emiyor.1 /2 saatte bir emmek istiyor genelde 1 saatte bir.agzindan sütler taşıyor yinede emmek istiyor sebebi nedir normal mi sizin gibi bu durumu yaşayan var mı?