Merhaba arkadaslar ben sezeryan olali 1 ay oldu agrisi hic gecmedi sağ taraf dikis yapilan yer son 3 4 gundur epey agriyor otururken bisey yok ama ayaklaninca baya ağrıyor normalmi anlam vermedim dikis yerimde bir sıkıntı yok icten gelen bir agri zonklama tarzi ve orda sertlik de var yasayaniniz oldumu acaba