Merhaba güzel anneler, Kızım bu zamana kadar hiç emzik tutmadı. Şu an 6+12 günlük. Gece uykusu esnasında ilk defa baş parmağını emdiğini farkettim. Uykuya dalmak için. Normalde beni emer öyle uyurdu. Bugün poposunu bana döndü ve baş parmağını emmeye başladı. Bende hemen emzik verdim. Tuttu. 2 diş yeri var ama patlamadı. Damakları kaşınıyor. Hiç emzik vermek istemiyorum. Uyku geçişlerinde de olsun ama bebeğim tuttu. Zor bir bebek uyku sorunumuz var. Bu saatten sonra emzik tutması ne kadar doğru olur ya da yanlış olur? Önerilerinize açığım. Çünkü bir şekilde uyutmaya alıştım. Emzik olmasa da uyutuyorum. ( Ben emzikten hoşlanmıyorum. Ne kadar kaliteli olsa da bana plastik emiyor hissi veriyor)