Zeynolii Bazı erkekler afedersin ama öküz oluyor canım .Benimkide öyle . Bir hafta gece bir hafta gündüz çalışıyor . Gündüz çalışınca zaten eve yedide geliyor yemek yeme vs derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum hiçbir şeyin ucundan tutmuyor . Gececi olduğunda da saat 2 de kalkıyor . O uyanana kadar ben çocuğun kahvaltısını yaptırıyorum , parka götürüyorum , uyuduğunda evi topluyorum, yemek yapıyorum, beyefendinin kahvaltısını hazırlıyorum. Çok konuştum değişmiyor bir insanın içinden gelecek . Zorlamayla olmuyor . Ben birde bu hafta çalışmaya başlıyorum. Bütün bu işler ekstra işe gideceğim gibi görünüyor.