Elemon Böbrekleri temiz çıktı herhangi bir sorun yok dediğim gibi bol su verdik ve bir süre d vitaminini kestik aylardır takip ediliyor genetik test yapıldı onda da bir şey çıkmadı ama eşimin de kalsiyum yüksekliği var doktor ona bağladı şu anda değerimiz biraz daha düştü ama hala az bir yükseklik var doktor değer 12nin üstüne çıkarsa ilaç tedavisi verecekti ama o kadar yükselmedi şimdi belli aralıklarla yine kontrol ettiriyoruz