Kızlar normalde karacanın düdüklü tenceresini kullanıyordum taaki düne kadar. Dün bi anda düdüğünden su fışkırtmaya başladı bebeğimi alıp hemen odaya kaçtık ve patlayacak gibi oldu bu arada her yer yağ oldu iki gündür mutfak temizliyorum, halıyı yıkamaya falan verdim ellerm parçalandı yani. neyse asıl konu almışken en iyisini alayım diyorım fissler 6000 tl olarak gördüm bi kaç yerde uzun zamandırda aklımdaydı zaten. Sorum şu vitavit ve vitaquik arasındaki fark nedir ?