4.aya bir hafta kaldı yani sıkıldım bu durumdan bir dışarı çıkalım diyoruz durup durup mama veriyoruz. En azından iki saat ara olması lazım dedi doktor. Tamam diyorum ağlamasın vereyim bu sefer yarım saatte bir istiyor. Kg×150-200 şeklinde hesaplıyorum mama miktarını veriyorum yok yine aynı tamam diyorum belki doymuyordur bir ölçek fazlasını yapıyorum içmiyor yarım saat sonra yine aynı. Çıldırıyor vermeyince ben bu mama saatlerinin arasını nasıl açıcam daha doğrusu doğru mu yapıyorum yanlış mı ne yapmam lazım