Mehtap-37 doktorunuzun yorumu önemli iyi dediyse iyidir. Emzirme danışmanı değil doktorunuzun sözüyle hareket edin
DarkSwan doğum kilosu da önemli benim oğlum 4400 doğdu 1. Ay 5,5 civarıydı sadece anne sütü olduğundan doktor sağlıklı sıkıntı yok dedi.