Bebeğim 1 ay 23 günlük ve öğlen 3ten gece yarısına kadar uyumuyor 2 gündür. Birinci ay atağımız da erken başlamıştı siteye girip baktığımda ayağa altı gün kaldı yazıyor. Aşırı bi ağlaması yok ama sürekli mızmız sürekli kucakta ayakta taşınmak istiyor yıldım valla artık saatlerdir sallıyorum. Bu arada gece uykularımız güzel öğleden sonra başlıyor sıkıntı. Banyo da yaptırdım başka önerisi olan var mı? :(