Merve2241 8aylik oğlum, 7.5aylikken 9.5kg di. Emerek uyuduğu için sürekli emiyor kahvaltısını uyandıktan 30-45dk sonra veriyorum özellikle yarı aç yarı tok olsun diye. Kollu aktivite mama önlüğü aldım dagita saça elini halıyı bulaştıra bulaştıra yiyor hiç karışmıyorum. Halim yikanabjkir hali haftada 2 kere yıkıyorum. Kaşıkla da yediriuorum ama kaşığı elimden almak isteyince veriyorum içini doldurup. Bazen çok güzel yiyo cok yedi gb geliyo kuscak sanıyorum bazen daha ilk kaşıkla ağzını kapatiyo moduna göre yani.
Pankek, yoğurtlu yumurta ve/veya yoğurtlu olan hersey (kabak, havuc makarna, pilav vb.) Çok seviyor. Kiyma az yiyor tavuk daha çok seviyor. Bebek keki ve kavunu çok severek yiyor. Bende kahvaltısını az yaptığı günler özellikle sevdiği şeyleri yapıyorum.