birpapatyaannesi Kendimi cok yorgun hissediyorum kızım 3 aylık,misafirim vardı bugün artık yorulunca uykuya dalamiyorim kizim suan uyuyor ama benim her yerim ağrıyor sanki sizdede oluyor mu uykuya cok ihtiyacım var uyusam rahatlicam ama olmuyor 🥺
Betul-08 birpapatyaannesi olmazmı aşırı yorulduğum gün çok çok zor uyuyorum bir türlü dalamıyorum öncelikle telefonunu elinin ulaşamayacağı yere koy ve sadece yat ışıkları kapat eninde sonunda uyuyorsun
Ozlem2904 birpapatyaannesi parol içip uyumayi deneyin ilaç etki edince uykunuz gelir. Ben o yüzden misafir agirlamayi hiç sevmiyorum bebekle. Allah razı olsun gelen yardım ediyor ama hazırlık stresi bile yetiyor insana
Mrvsmt2502 birpapatyaannesi ah gel sarılalım 😕 Bi parol iç alabiliyprsan sıcak duş al biraz rahatlatıyor
Gocicim birpapatyaannesi melisa cayi cok iyi gelicektir stresten kafanda isleri duzenlemekten uyuyamiosun her gun duzenli rezene ya da melisa ic duzeliceksin allahin iznile
birpapatyaannesi Betul-08 evett ya hep telefon yüzünden zatenn bi insyageam bakayim diyorum uyku kaçıyor
birpapatyaannesi Ococila amiin yaa gerçekten ben çok yoruldum kizim 8 aylık doğmuştu zor gunlerim yeni yeni bitiyor suan 3 aylık sürekli gelen giden yardıma oluyordu ama evin kalabalık olması bile beninyoruyordu
birpapatyaannesi Ozlem2904 bende daha onlar gelmeden başıma ağrı giriyor hemen temizlik geliyor alışveriş geliuor napcam telaşı bebekle cok zorr ama anne babalar iste misafir de sayılmaz ama uzaktan geliyorlar illa yenek vs oluyor