Bebegim 3 aylik sutum yetmedigi icin mama takviyesine basladim ama cok kusuyo bi oluyo kusuyo bi oluyi kusmuyo doktara dedim mama verdikten sonrq hemen kaldirma dedi bendei oyle yapiyorum ama genede kusuyo acaba anne sutulye mama karistigi icin mi oluyo bilemdim