Birkullanici Evimiz dublex , anne yanı beşiği indirip çıkaramam mobilya çünkğ baya büyük,bunu üst katta kullanmak için alıyorum .kullanan varmı kaç aya kadar yatıyorlar https://imgyukle.com/i/npzm21
MinelAskEla Birkullanici 8 anca canım Çünkü artık dönmeye filan başlıyor rahat olmuyor küçük geliyor bu beşik ama ilk doğdugı zamanlar benim elim ayağım oldu hangi odadaye gidersem gideyim götürdüm bende iyi oldu taşıması rahat
DemetF Birkullanici ben aldim aileme giderken kullanirim diye ama soyle soyleyeyim donuyorsa ayaga kalkiyorsa olmuyor kucuk bebeler icin ideal guzel aslinda ama kizim icin tehlikeliydi ayaga kalkiyor normal besigi buyuk bunda donemiyor agliyordu
Birkullanici MinnakvLiva aşşağdaki beşiği napcam bende diyorum çok yer kaplamasın ev zaten çok büyük değil ya
Birkullanici MinelAskEla 8-9 dan sonra minderde yatırırım napim şimdi kolayca taşıyacağım bişey lazım bana inşallah sağlamdır
MinnakvLiva Birkullanici ben artık kullanmıyorum canım yatak yaptırdım kızıma ama tatil için orta boy bişey almıştım ikinci el