Kızlar siz , siz olun eski bina ve en üst kata asla taşınmayın.
Kışımız çatı akmasıyla geçti şimdi de çatının kokusu evde resmen. Kalas ( odun ) kokusu apartman da tek bizim kata çıkınca başlıyor eve odamıza kadar giriyor .
Kira ucuz diye mecbur kalıyoruz eşim bu fiyata ev bulmak mümkün değil diyor ama ben bıktım resmenn . Dua ediyorum ev sahibi arasında çıkın desin diye . Hoş kendisi de parayı seven biriai eşim diyor bı zamana kadar nasıl olduda aramadı diye bende diyorum kira yenileme zamanını bekliyor diye ama
Ben bu eve nasıl bi çözüm bulacağım artık ya tavanı yaptırdık ettik bide bu pis koku. Kışın olmaz şimdi havalar sıcak diye oluyor ama nefret ettim bu evden
Hep birlikte dua edin bana şu adam bizi çıkarsın evden. 🤲🏻
🙏🏼