Deletedmom0015 Bebegım sürünürken tek ayagını kırıp dıgee ayagını kırmadan sankı ayagında bışey varmış gıbı hareket etırmeden surunuyor onu da kırsa surunecak ama neden anlamıyorum ne yapmalıyım ayagının uzerıne basıyor yanı bı problemı yok gıbj
Palestinianbride Deletedmom0015 Kendi haline bırakın kendisi bazı şeyleri desteksiz yapmayı öğrensin bu emeklemesinden daha önemki bence
Keremozaninannesi Deletedmom0015 yavaş yavaş öğreniyorlar oğlumda önce emekleme pozisyonunana geçerdi sadece bi ayağını oynatırdı geri yatardı şimdi de poposunu havaya dikip ayaklarıyla ileriye gidiyor bugün bikac kere diziyle ileri gitti sadece 🤷♀️
Morkekik Benim oğlumda tek ayağıyla sürünüyor. Sağ tarafla. Sol havada kalıyor ama bayağıda hızlı sürünüyor.ayaktayken ÜZerine basması falan gayet iyi. Hatta birkaç gün önce post açmıştm bu konuyla alakalı herkes normal demişti. Bende Kendi haline bıraktım bende