mucizevar her mama iyidir ama her mama her bebeğe aynı etki göstermez. Onu siz deneye deneye bulacaksınız. Mesela sma 1, aptamil 1 Ve hip bir bizde ya kabızlık yaptı ya kusturdu ya da gaz. Ama bize EVOLVİA 1, çok iyi geldi harika kilo aldırıyor, şimdi altı ayını doldurduk evolvia 2 bebeğimi kusturuyor o yüzden hip2 ye geçtik, aptamil 2 de iyi geldi onuda kulanabilriim. Siz de bebeğinizi takip edin ben birkaç ay daha hip kullanacak sonra evolvia nın 2 numarasını yine deneyeceğim aynı etki devam ederse ya hip ya da aptamilden devam edeceğim