Aselin_annesii Kızlar aşı olacak bebeğim yakın zamanda ateşlenir diye korkuyorum ya ateşlenmemesi için bi taktik falan yok mu napsam
Mercan28 Aselin_annesii 1.ay aşısında ateş olmuyo korkma 2.aydada çok az oldu calpol verdim bir çay kaşığı geçti çok şükür