_mmom 9 aylık erkek bebeğim aptamil mama yapacağım kaç ml yapayım doktorumuz bir şey söylemedi ilk kez mama vereceğim?
Minikprensesinannesi892 _mmom ek gida yemesi nasil? 9. Ayda yari yariya mama ve ek gida olmali demisti bize doktorumuz ama biz daha 7,5 ayligiz 🥰 mamalarin arkasında yaziyor genelde aptamil kullanmadigim icin bilmiyorum ama yaziyorsa o da fikir verebilir size 😇
_mmom GSevilay65 Glcntna Bambamorhan Minikprensesinannesi892 Birguzelannesi Ek gıdayı eh işte pek yiyor diyemem gece sık uyandığı hatta uyumadığı için doktor tavsiyesi ile mama vereceğim. İlk seferde 60 ml vereyim diyorum az gelecek demekki 🫠😂😂
Glcntna _mmom 180 ml içiyor 8 ay 20 günlük ama çoğu zamn bitiriyor . Bebeğinize göre ölçüyü ayarlayın
GSevilay65 8 ay 11 günlük 🧿 kızım 180 CC bitirio ek gıda verdiğim zaman mama vermiorum mama verdiğim zaman ek gıda vermiorum
Minikprensesinannesi892 _mmom 60 cok az gelir bence cocugun ictigine degmez 😂 saka bir yana bence de 120 yap en azindan icmezse birakirsin zorlamazsin ama 60 az gibi geldi bana ek gidayi da oyle aman aman yemiyorsa doymaz sanki
_mmom Minikprensesinannesi892 emerken o kadar süt içmiyor ya mama da gözüme fazla gözüktü 😂😂😂 Minikprensesinannesi892 Bsrln GSevilay65 9 da emzirdim 11 de mama vermeyi düşünüyorum uykudayken. 120 vereceğim sağolun :)
Minikprensesinannesi892 _mmom iciyordur iciyordur merak etmeyin 🥰 rica ederim ne demek afiyet bal şeker olsun yavrunuza 😍