Slncnr merhaba bizde 7 bucuk aylığız önceden 2 kez kalkan kızım 20 gundur falan yarım saatte bir uyaniyo ve hep emmek istiyo atak dönemindeyiz ona yordum yarın bitiyo bakalim ama bu gece beslenmesini nasıl kesicez? Aslında bebekten bebeğe göre de farklılık gösterir de bi 10 dk emmenin uykuya bi zarari olmaz diye düşünüyorum ama burdaki fikirleri de dikkate alicam 🌸