Hmyra06 Kızımın doğum gününe 3,5 ay var ama ben şimdiden araştırmaya başladım sade şık birşey hazırlamayı düşünüyorum bebeğine doğum günü yapan anneler fikir verirse sevinirim fotoğrafını eklerseniz daha çok sevinirim🤭🫶🏻
Honki_Ponki Hmyra06 bir yaş doğum gününü Deniz kızlı evde mini bir konsept yaptım 2 yaş dogum günüde yine evde papatyalı bir konsept yaptım güzelde oldu benim için ☺️
Deletedmom_58 Hmyra06 bizim de o kadar var.Papatya konsept istiyorum aslında yapan varsa fikir amaclı bize atarsa çok sevinirim 🥰
Daenerys Hmyra06 ben oğluma safari yaptım. Yazlıkta bahçede çiçeklerin ağaçların aradında. Çok güzeldi hayvanları görünce çok mutlu oldu. Amacım onu mutlu etmekti benim. Klasikleşti diyor herkes ama bebeğim sevindi bana yeter 😃🥰
AyazsMother Hmyra06 Ben bu şekilde hazırladım sadece ailecek kutladık 🌸 https://mutluresim.com/image/66e921a4-3a2c-4021-a25b-3ece7a3ee1fd.I7GBP https://mutluresim.com/image/d0f263fe-b956-4170-8619-c74f5be3cafa.I7O5Z https://mutluresim.com/image/f378f614-2c3d-4521-9339-f1e10cd92260.I7xgV
Hmyra06 Daenerys Önemli olanda o zaten bebeğimiz mutlu olsun 🥰 Herkes her zaman diyecek birşey bulur zaten 😏
AyazsMother Hmyra06 Aa çok sevindim 😍Pratik şeyler hazırlamaya çalıştım çünkü oğlum izin vermiyordu pek sarmamı önceden sarıp atmıştım buzluğa 🤩
Crcs BARTUMOM hayırla, sağlıkla büyüsün. Kutlu olsun 🌿 her şey çok güzel gözüküyor. Balonları nasıl yaptınız? 😊
Honki_Ponki @“Hmyra06”#p22425336Aynn bende yaparken çok keyif alarak yaptım hepsi kendi emeğim olunca insan daha da bir mutlu oluyor kendi çapımda yaptım birşeyeler işte olduğu kadar zaten 5 kişilik bir ailelik minik bir hatıra kalsın diye meleğime bu kadar çıkarta bildin 😍🤗☺️
Hmyra06 Honki_Ponki Elinize sağlık gayette güzel olmuş bende çok büyük yapmayı düşünmüyorum bakalım 🥰