Fatmadurmus elleri ile oyuncakları kavrıyor,bi süre öylece tutuyor sonra ya parmaklarının arasından kayıp gidiyor ya kendi bırakıyor😄
Benim bebegim 3 bucuk aydan itibaren soluna dönmeye başlamıştı ama döndüğünde altında kalan kolu kurtaramıyordu. 4.ay itibari ile o da okey🙂
Sağa hala dönemiyor, bi çabasını da görmüyorum açıkçası 😂 ama sola dönmeyi çok seviyor, habire dönüyor.
Çok fazla söyleniyor. Vırvır dırdır. Eli hep ağzında, bu 2 bucuk aylıkken başlamıştı bizde ama 3.aydan itibaren salya da akıtmaya başladı. Şuanda da zirvede. Bir diş meselesi sanırım 🤓
Gündüz uykusu 1.5 aydır rezalet. Sabah 8’den akşam 9’a kadar bölük pörçük max 3 saat uyku ile günü tamamlıyoruz.