09Mira_ ben 6. Ayinda destekli oturtmaya basladim ama prematüre oldugu icin duzeltilmis 4,5 aya denk geliyordu o yüzden korkuyordum. Su an 7,5 aylik desteksiz oturuyor ama saga sola devriliyor cani sıkılınca 😂 su an size o zamanlae hic gelmeyecek gibi geliyor di mi bana da oyle geliyordu ama 6. Aydan sonra zaman su gibi akiyor nedense ek gida vs derken sanki birden buyuyor 😍