Benim kızım ilk 2 ay çok zorlayarak emdi sonra da hiç emmedi mecbur formül mamaya başladık. Şuan 7.5 aylık şimdiye kadar sma optipro içti artık içmiyor acaba bu mama konusunda bebeklerde tiksinti vs oluyor mu sonuçta tat hep aynı anne sütünden farklı. Bebelac gold aldım iki gündür veriyorum içiyor sorum şu yani iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum kilo da alsın istiyorum zaten ek gıda da veriyorum ama geceleri iki defa mama içiyor. Sma da aman aman bir kilo alımı olmadı Bebelac Gold kullanan annelerim yorumunu merak ediyorum ???🙏