hepoyleolurzaten_ Merhaba Ankara anneleri, HappyMom ve HappyKids anneleri olarak @NaimeYilmaz hanımında bilgisiyle 2.Ankara buluşmamızı düzenliyoruz. Buluşmamız; 21 Eylül Çarşamba günü, saat 13.00′de Söğütözü Kafes Fırın’da olacaktır. Bekliyoruuuuuzzz 🤗🥳💃🏻
ArdenUrasEsra hepoyleolurzaten_ hepoyleolurzaten_ hepoyleolurzaten_ merhabalar napıyorux yarın buluşma olacak mı
hepoyleolurzaten_ nlyoya Grup var ama ben o gruba girmedim numara vermek istemediğim için. HappyMom kullanıyor musunuz?
hepoyleolurzaten_ DunyaHusna07 Yaa 😔 Maalesef çoğunluğa göre karar verildi. Bir de hafta sonu kalabalığını pek kimse istemedi 🤷🏻♀️
hepoyleolurzaten_ cerkezkiz06 Bebişlerle gelende var, hamile olanda var, bebişsiz gelen ben olacağım sanırım çünkü biraz hasta gibi riske atmak istemiyorum birde bu ara 1 yaş sendromunda o yüzden anneme bırakacağım 😂
ArdenUrasEsra hepoyleolurzaten_ Ben daha önce gelmedim kalabalık mı olacağız nasıl tanıyoruz birbirimizi 😎😌