Oğlum 23 günlük ve ona tek bakıyorum. Uykularımızla ilgili bir problem yok çokta iştahlı bir bebek hem mama hem meme olarak gidiyoruz ancak sorun şu ki uyandığı her an diğer uykuya geçene kadar ağlıyor. Karnı tok olsa da gazı çıkmış olsa da derin uykuya geçecekken özellikle ağlamaları daha şiddetli olabiliyor. Bazen ne yapacağımı bilemiyorum tek olduğum için psikolojik olarak daha tükeniyorum. Bu normal mi? Sizde durumlar nasıl