happy___ sizi üzmek istemem ama ben tüp mideli biri olarak bize ömür boyu yasaklanmış bir şeyi yaptığınızı söylemek istedim size. Karbonhidrat su alımıyla midede büyüyor, mideyi genişletiyor ve siz tokum sanıyorsunuz ama günün sonunda küçük küçük midenizi büyütüyorsunuz. Tüp mideliler için de söylenen, yemekten yarım saat önce sıvı alımını kesip yemekten yarım saat sonra ilk kez tekrar sıvı almaktır. Bu sayede midenin büyümesinin ve midede kendi hallerinde daha katı formda iken sıvıyla karıştığında tam sindirlemeden bağırsaklara geçen besinlerin önüne geçersiniz.