Benim bebeğim 3 ay bir haftalık. 3 saatte bir 100 ml veriyorum ama ağlaya ağlaya ne mama seviyor ne biberon meme de içmiyor gelişimi kötü değil ama bu gidişi iyiye de değil. Çok endişeleniyorum kusması yoktu kusuyor da . Kendi keyfine bıraksam 30 ml kendi içiyor daha da istemiyor ne yapıcam bu bebekle hiç bilmiyorum