Anneler daha önce post açmıştım sütüm çok fazla ve tazyikli bebeğim boşaltamiyor diye sanırım 20 gün falan oldu acali şimdi de göğüslerim yumusadi tazyikten eser yok bebeğim 1 ay 23 günlük yumuşamış olması sütümün azaldığını mi gösterir acaba önceden sarıl sarıl akıyordu şimdi akmıyor bebeğim hem.simdi hem o zaman da çok az emiyordu 5 dakka bazen 10 dakka ama çoğunlukla 5 dakka yani 5 dakka da doyar mi bebek yarim saat falan diyorlar benimki hiç öyle emmiyor çok kararsız kaldım mama versem mi diye cis de yapıyor aslında sagip bak diceksiniz şimdi ama sağılan sütle bebeğin çekmesi aynı olmuyormuş sağmaya göre süt miktarını kıyaslamayın diye duydum yanlış mi ne yapayım ben şaşırdım