Ayazinannesiseyda Kızlar saçlarım bakımsız yeni boyadım siyaha bakım yapayım diyorum keratin bakım yaptınız mı evde yaptıysanız markası vs nedir
Glcntna Ayazinannesiseyda yeni yaptım 2 gün önce bugün yıkadım valla onu bulandan allah razı olsun kabaran keçi gibi saçı düz yumuşak yapıyor ben trenyoldan aşmıştım şampuanıyla beraber yeşil rengide hamile kalmadan önce almıştım hamile olduğumu öğrenince hiç açmadım bebeğim 9 aylık yeni yaptım
incimbb Ayazinannesiseyda biobotanica kullanıyorum kokusu ağır ama çok güzel yapıyor. Saçlarımi yıkayıp kuruttum iyice keratin şampuan yedirip 35 dk beklettim kuruttum düzleştirdim. Ertesi gün tekrar yıkadım ve saçlarım düz oldu normalde çok kabariktir yıkanınca
Toprak-hira59 Ayazinannesiseyda bio’nun 3 lü setini alabilirsiniz defalarca yaptim cok memnundum bi 5.6 ay gidiyor duzlugu cocuklardan firsat bulsam yine yapicam ama vaktim olmuyor birde zor geliyor ugrasmak 😂
Woody Ayazinannesiseyda tam şu an saçlarımda keratin var. Dün yaptım 2.kez.bekleme sürecindeyim. Kesinlikle sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Resmen zehir soluyorum kururken
Glcntna Ayazinannesiseyda fitnes diye bi marka . Tek başınıza yaparsınız ama zorlanırsınız. Açık havada yapmanız lazım göz yakıyor ve duman çıkıyor .
Ayazinannesiseyda incimbb tek başıma yapabilir miyim acaba zor mu eşim yapabilir mi acaba beceriksizuz bu konularda’:)
incimbb Ayazinannesiseyda çok kolay tek yapabilirsiniz tabi. Trendyol yazın biobotanica keratin şampuan diye çok güzel gerçekten
Toprak-hira59 Ayazinannesiseyda aynen bio keratin yazin 3 lu set cikar karsiniza keratin,sampuan ve krem.
minikkuzum22 Trendyol dan motto plus Brezilya fonu diye geçiyor şuan indirim de. Ben çok memnun kaldım. Hatta kokusuda Yok denicek kadar az. Yorumlarida çok iyiydi.