Merhaba bebeğim 3 aylık sadece anne sütüyle besleniyor . 2.ayına kadar o kadar çok emiyordu ki yapışık geziyorduk resmen. Ama şimdi ben zorla emziriyorum. Memeye yatırdığım an ağlıyor ya uyurken ya da yeni uyandığında farkına varmadan emzirmeye calısıyorum. Çok bunaldım sizce emmeyi mi bırakacak???