TheMomm Misalim oğlumun ismi Yağız ama çok şımarık koymasın sakın 😂 Asil Kayra ismini çok beğeniyorum bu aralar
Gmznr2909 delirmeceler Amin cümlemizin evlatları. Türkçe olmasını istediğimiz için onu seçtik yüce rabbim nasip ederse bir erkek evlat daha Atilla ve ya Timur istiyoruz
Sumeyye54 Misalim benim oglusumun adi ahmed selim normalde ertugrul koyacaktim ama ruyamda gordum bu ismi ve kalbim cok isindi bende ahmed selim koydum