Benim bebeğim erken doğdu 29+2 de ve şuan 33+2 de ve küvezde kendisi bebeğin kafası çok yamuk bu zamanla düzelirmi küvezde düzgünde yatırmıyolar dikkat edilmiyo yani kafasının üstü bile yamuk bebeği haftaya alabilirim evde düzelmesi için neler yapabilirim sizce değerli düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻