Rumuz_13 Kızlar bebeğim 3. Ayında memeden az içiyor. Biberonla veriyorım içmesi gerekenden az içiyor normalde iştahlı bebektir 2, 5 - 3 saatte bir veriyorum. Ama yok yani ne yapacağımı bilmiyorum
Rumuz_13 Karan35 napıyorsunuz aşırı kaygı yaşıyorum. Vermesem istemicek bile. Memeden belki diyorum biberon veriyorum onuda tam içmiyor 50 cc içti bıraktı kaç sattir aç. Mama verdim o da aynı. Yok yani çocuk yemiyor. Dışarı adım atamıyorum memeden yemiyor diye. O iştahlı bebek gitti yerine biraksan günde birkaç öğünle duracak o kadar mutsuzım ki aşırı kafayı taktım bu iştahsızlığına
Karan35 Rumuz_13 ben de sütü şu an sağarak veriyorum 120 Cc içerdi şu an 60 içiyor ama biraz oyalıyorum oyun oynuyoruz tekrar veriyorum . Bazen bir beslenme 45 dakikamı alıyor . Siz de araklı vermeyi deneyin . 4.ay atağı için henüz erken 3 de bitmiş olmalı ama maalesef böyle .
Karan35 Rumuz_13 3 aylık kontrolünde 6 kilo 150 gramdı boy 63 baş 40 dı sizin nasıl ? Şu an normal gidiyoruz sizin de öyleyse çok dert etmeyin geçici bir durumdur . 4.ay gelişiminde önceki gibi hızlı büyüme olmayabilir ama düzene girer umarım
Rumuz_13 Karan35 yok yani benimki almıyor diliyle itiyor 100 cc içerdi şimdi 50 60 bazen 40 havalar sıcak desem bu havalarda daha çok ihtiyacı var sulu gıdaya. O kadar stred yaptım ki yemiyor yani
Rumuz_13 Karan35 benim sorunum 3 itibari ike başladı 3ay 4 günlüğüz şuan bıraksam günde 2 kez süt içer
Rumuz_13 Karan35 yok sorunu öyle🤦🏻hayır ayı arttıkça ben 110 120 yaparım demiştim. Bebe 40 50 lere düştü 🤦🏻