Ogulm 4 ay 11 gunluk
2 ayina az kalmis oyle oldu 2 3 kere benim gucumle kaka yapardi amma yapmadiqi gunler kendisine bir sorunluk yasatmazdi ben korkurdum kabz olur diye o zamanlar anne sutuyle beslenirdi.Doktoro soyledim dedi ola bilsin doymuyor mamada verdim yine ayni durum,daha bir sey yapmadim oyle kendince duzene girdi simdi 1 gunden bir 2 gunden bir yapiyor bazen bir defa bazen 2.Kaka yapsiqi zaman kakasina bak bir berklik yoksa su gibise korkulacak bir sey yok