Bebeğim 7 ay 22 günlük ek gıdaya geçtiğimizden beri eskisi gibi iştahlı mama yemek istemiyor, bu sıralar gündüz hic içmek istemiyor 30 luk anca iciyor hep yemek yemek istiyor gece de iciremiyorum uyanıyor 30, 60 anca içip uyuyor ve sık sık uyanıyor. Mamaya ne kadar devam etmesi lazım gündüz içmesi icin mama mı değiştirmeliyim