Oykubebek benim kızım orda yattı başka bir sebepten. Bir çocuk kardiyologu muayene etmişti. 30 yaşındayım ben öyle doktor görmedim. Kızımı seve seve babacım tamam kuzum bitti yavrum diye diye muayene etmişti. Oturup o duygusallıkla adama siz ne kadar ilgilisiniz diye ağladığımı teşekkür ettiğimi biliyorum. Adını şuan bilmiyorum ama yarın öğrenmeye çalışır yazarım size. Erkekti doktor. Çok geçmiş olsun.