Merhaba Anneler, emziren bir anne olarak ilk aylarda emzirme hakkında çok sıkıntılar çektim
Kime sorsam parayla yapıyor
Ya ben anlamıyorum bebek bakmak o kadar önemli bir konuyken neden Onu bile paraya döküyorlar anlamıyorum
Şimdi mesela uyku hakkında sıkıntım var
Uyku terapisti de parayla
İki üç fikir vermen böyke olmamalı
Şuan kendim annelere kendi tecrübelerimi aktarıyorum onlara elimden geldiği kadar yardım ediyorum
Bunu bence yapabilen yapmalı🥴 yanlışmıyım ?
Kendim de terapistlere çok para verdim
Birde hiç işe yaramadı