Sznmre Oğlum 10 aylık 2 ay önce falan emziği kendiliğinden bıraktı ve beni emzik niyetine kullanıyor canım avıyor artık saatlerce emzirmekten 🙈 bi çözüm önerisi olan var mı
Bircaykoyicelim Sznmre Emzirme saatlerini ayarlayabilirsiniz. Gün içinde. 10 aylık herşeyi yiyebilir. Sabah akşam günde 2 kez emzirmeniz yeterli. Her istediğinde emzirmeyin. Gece beslenmesine de gerek yok zaten.😊