Furug aynı kafadayım ameliyat cesaret edemeyeceğim için dolgu yaptırdım 1 sene oldu hafif yeni yeni düşmeye başladı ucu biraz ama 1 sene gidiyor güzel bir yere yaptırın burnum cok aşırı kavisliydi şuan kavisi daha hafif. yani işin özeti ameliyat gibi görsellik oluşmıuor ama hiç yoktan iyidir ben tekrar yaptıracağım memnun kaldım