3,5 aylık oğlum var kırkı çıkana kadar memedeydi sürekli …3.aya geldik neredeyse zorla emziriyorum hiç memeye düşkün bi çocuk olmadı 🙁işe başlayınca ilk fırsatta bırakacak sanki emmeyi ..bu durum çok canımı sıkıyor 🙁biberon emzik kullanmıyoruz emzik bile veremedim korkuma