Yagmurdm Selam kızlar 16 aylık kızım var ikinciside erkek olursa başka düşünmüyoruz ben kızım 3yaşına gelsin öyle istiyorum fakat eşim 2 buçuk yaşına geldimi yapalım birlikte büyütelim aralarına yaş girmesin diyor sizce nasıl olmalı yaş fatkı oldumu ikinciyi yapmak zor olurmu.
kirmizibasliklikiz_ Yagmurdm valla benimkiler ikiz olmasaydi 2. Cocugu yapmazdim sanirim. Yani 2.5 3 yas cok fark yok ikinizde hazirsaniz ikisine birden yetebileceginizi dusunuyorsaniz hayirlisi olsun 😁
Nyles2019 Benimkilerin arası 22 ay geçen yıl eşim destekledi evden çalıştı şimdi çok rahatım yalnızım karışanım da yok iyi anlaşıyorlar çocuklarım biri 18 aylık biri 3,5 yaşında.Benim 2. Kaza oldu büyük olan erkek küçük olan kız iyi ki yapmışım diyorum 🫠
Yagmurdm Nyles2019 bencede birinciyi bütüp tekrar bir bebekte daha zor sanki bende diyorum ilki küçükken bitane daha olsun birkite büyüsünler birlikte arkadaş olurlar birbirlerine
Deletedmom_33 Yagmurdm Kendimi ne zaman hazır hissedersem o zaman ikinciyi düşüneceğim. İster 4 yıla ister 8 yıla
Wanderlust Yagmurdm aralarinin az olmasi anneye okul cagina getirene kadar cok yuk oluyor malesef cunku buyuk dedigimiz bebek de daha buyuk degil ayni ilgiye muhtac malesef kardes gelince ister istemez onu buyutmek zorunda kaliyor insanlar. Bence 4-5 yas ideal biri krese baslayinca anne digerine tam ilgi verebilir. Yine de en onemli soru iki es de maddi manevi bu sorumluluga hazir mi? Evetse cevap istediginiz zaman yapilabilir.
Tatlisannedilekk Yagmurdm araları 22ay büyük oğlum 23aylık kücük oğlum 1aylık, tek bakıyorum aşırı zorlanıyorum ve yıprandım ikinci süpriz hamilelikti. Bence arası en az 5yıl olmalı
Vlns Yagmurdm kızım 32 aylık 2. İse 3 aylık. Yani evet zor ama büyüyünce birlikte oynayacaklar diye teselli ediyorum kendimi . 1 yaşına gelse daha kolay olur diye düşünüyorum ama bakalım
Aylizzmm Yagmurdm araları iki buçuk yaşında kesinlikle onermiyorum bazen delirmeme ramak kalıyor yani daha fazla olmalı birlikte büyüsün olmuyor öyle çok zor gerçekten kolay diyen varsada anlından öperim
tugceo92 Yagmurdm bu kisiye bagli birazda. Kimi pespese yapar kimi 3 yil sonrasinda kimi 5 yil. Ben 2.yi hicbir sekilde istemedigim icin oyle bir dusuncem yok kafam rahat 🤣 Allah olamayanlara versin diyorum bu devirde zor
Yaren Yagmurdm şaka bir yana bir an önce olup birlikte büyümeliler bence ilki büyüdükçe kıskanma oranı artıyor sanki