Arkadaşlar merhaba 2 ay 12 günlük kızım var dün 2. Ay aşılarımızı olduk iki gündür damağında bir beyazlık vardı önemli birşey görünmüyordu ama şuan anladığım kadarıyla diş çıkarıyor çünkü ellleri sürekli ağzında, ve sinirli muhtemelen diş çıkarıyor 2 aylık olupta bebeği diş çıkaran var mı ne yapmalıyım