Bizim 6. Ay aşısında böyle oldu. Doktora götürdük çocuk cerrahı baktı yapan kişi iyi yapamamış dedi bi krem verdi onu düzenli bacağına sardım 1 haftaya şişi ve kızarıklığı geçti. 1 ay oldu ama o bacağında hala topluiğne ucu kadar şişlik var. Bi götürün bence doktora