Balevlatm Yaklaşık 2 yıldır reno 4 lite kullanıyorum. Telefon elimden düşmez neredeyse çalışırken de sürekli telefon görüşmesi yaparım. Batarya konusunda cok memnunum. Geceden geceye sarj ederim. Bazen unutuyorum ertesi gün öğlene kadar bile gidiyor. Hız konusunda da hiç problem yaşamıyorum. Donma kasma vs hiç olmuyor.