Ela_m Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık Pazar günü vücudunda döküntü tarzında olmuştu acile gittik alerji başlıyor dedi damla verdi o gündeme beri kullandım gram azalma olmadı gittikçe yayılmaya başladı az önce komşularım gördü su çiçeği çıkarıyor dediler yarım doktora götürecem ama daha önce bu kadar erken çıkaran oldu mu merak ediyorum riskli mi
Deletedmom277 Ela_m alerji dediyse alerji yapan gıdayı tüketirseniz alerjisi geçmez ki yine tekrarlar. 🤷♀️ Damla kaşıntısını alır vücudunda ki döküntülerin kaybolmasını sağlamaz
Babe Ela_m Eger alerjisi varsa zaten mamalari ayri oluyor.Inek sutu oldugu icin normal mamalarda ve sut alerjisi varsa dokuntulerin gecmemesi normal.Su cicegi benim bildigim daha buyuk cocuklarda goruluyor.
Birana Ela_m benim kızım 8 aylıkken çıkardı hiçbir sorun olmadı alerji damlası ve krem vermişti rahatlaması için 1 hafta içinde geçiyor ama mutlaka doktora götürün. Çok geçmiş olsun
Ela_m Deletedmom277 mama ile besleniyor şöyle bi durum var ayaklarından başladı vücudunun yukarısına doğru çıkıyor alerji testi yapmadı su çiçeği görüntüsüne benziyor şekli göz göz