MinelAskEla Kızlar salı günü için yıkama randevusu aldık, koltuk altından eşyalarmız da var onların üstüne bişi örtmeye yada içindekileri çıkarmaya gerek varmi acaba ?
Meovvmeovv MinelAskEla evet çıkarın boş istiyorlar içini çünkü aşırı sulu oluyor halı felanda kaldırtıyorlar hatta
MinelAskEla Meovvmeovv halıyı kaldıracktım bende oda boş olsun diye düşündümde altında eşyalar olunca onları da çıakrın filan demediler hiç
Alparslanmirzabyrm Ben yıkattığımda çıkartmadım sadece koltuğa değmesin yeter demişti sabah yıkadılar akşama kurudu hatta öyle sulu sulu bişey olmadı ama halıyı kaldırdım illa ki su köpük bişey sıçrar
MinelAskEla Alparslanmirzabyrm halıyı kaldıracaktım bende öyle düşündüm, hemen kuruyormu öyle ne güzel valla bizde 4 gibi gelin dedik yıkasınlar odanın balkonu açarz sabaha kadar kurur diye düşündük
yavrumveben Bende çok merak ediyorum süngeri incelir falan silmek lazım yıkatmak iyi değil diye duydum yikatanlar nasıl oldu cevap verirseniz çok sevinirim
Alparslanmirzabyrm yavrumveben asıl silmek yıpratıyo koltuğu çünkü güç uyguluyoruz ve kumaşı esniyo ayrıca biz pis suyu çekemediğimiz için bütün pislik dibine işliyor
MinelAskEla yavrumveben 4 yıllık evliyim doğum yapana kadar bende her ay koltuğumu ve halımı silerdim beyaz ve krem renk halım koltuğum ama doğumdan sonra ne yalan diyim öyle silemedim bebek kustu etti anca kustuuğu yeri sildim koltukta tertemiz oluyordu ama şimdi lekeler kaldı hep bakalım nasıl olacak bizimde