balkizannesiiiii Kızlar son zamanlarda oturuyorum kalkınca ayağımın üstüne basamiyorum öyle hareketsiz biri de değilim yeni olmaya başladı neden acaba doktora da randevu bulunmuyor dün arabada 5 dk oturdum markete giderken zor yürüdüm anlayamadım başına gelen varmı
Snowglobe balkizannesiiiii bende bel fıtığı olduğumu öğrendim. Ama hiç belim ağrımadı. Bacaklarım kalçam ve ayaklarım ağrıyordu.
Kbrdn Snowglobe sızın ıkı ayagınızın altı da cok agrıyormuydu benım oyle belımde agrıyor kalcamda ama mr temız dıyorlar spınal anestezı kaynaklı oldunu dusunuyorum sızın de epudral ya da spınalmıydı
Snowglobe Kbrdn spınal. Kaç ay oldu doğum yapalı. Benim o zaman 1 sene falan olmuştu ve doktor çok vakit geçmiş o yüzden olamaz dedi. Kalçam bacağım ayağım acıyo ve ağrıyıdu. Hatta bazen yürümekte zorluk çekiyordum
Snowglobe Kbrdn idolsünüz 🌸 yaa bide Konu dışı olacak ama 3 çocuk nasıl Bi şey. Bizde Allah nasip ederse 3 istiyoruz. Bi yandan yaşta geçiyo. Yaş aldıkça daha mı zor olur daha mı kolay olur ki diye düşünüyorum. Bide muhtemelen bizimde sizin gibi araları az olacak.
Pinkribbon Kbrdn mr daki görüntüleri doktora gösterip ankilozan spondolit yani iltihaplı bel romatizmasi var mi diye sorun . Benimde fıtık sandık ama ankilozan çıktı. Topukları agrimisti sol kalça içim bıçak saplanır gibi ağrıyor kalcamda eklemlerim iltihaplanmis tedavisi yok ama ilerlemesi onleniyor
Kbrdn Snowglobe 2 yıl grctı ılk gunkı gıbı aynı ayak altlarımın acısından zaten yurumrk ıstesemde cok yuruyemıyom baska kronık hastalıkda var bırlestı hepsı ama bu ayak işi spınaldrn sonra oldu su tıplamıs gbı acıyor hele gece ve sabah ılk kalktımda korkunc acıyor ve yanıyor işin ılgıncı ellerımde ödemlı gbı tutuk oluyor
Kbrdn Pinkribbon kalcada kemık ılıgı odemı cıktı hafıf duzeylı ama bı cozum onermedıler ılerlemesı nasıl durduryluyor bunu spınal yapıyor ve bır kısı de demıyor kı bu spınal rısklerı var kımsenun umrunda degıl
Snowglobe Kbrdn bol bkl yürüyüş yap dedi. Çok oturuyorsan kalk çok ayakta isen otur Dedi. Çok sıcak Bi ortam da isen birden doğuya girme dedi. Hani insan büzüşüyo ya o bile etki ediyormuş. Bide otururken arkana yastık koy dimdik oturma dedi