Deletedmom_54 Ebrubhdr ishal olduğunu nasıl anladınız ? Benim kızım o zamanlarda günde 15 kere kakasını yapıyordu doktor çok normal demişti
MelisaGoktugMommy Ebrubhdr yenidogan bebekler cok sik kaka yapar her memeden mamadan sonra bile sulu civik olabilir ishal degildir
Mustafam-elifim Ebrubhdr o zmanlar zaten ishal gibi oluyor canım normal olan o 21gunluk olduk daha yenice puturlesmeye başladı kakası korkma normal olması gereken o
Ebrubhdr Deletedmom_54 dışkısı sıvı şekilde ve karnında guruldama sesi geliyor kakasını yaparken ve gibi akıyor
Ebrubhdr Dondurmalikahve dışkısı sıvı şekilde ve karnında guruldama sesi geliyor kakasını yaparken ve gibi akıyor anne sütü veriyorım ara da mama takviyesi yapıyorım
Mustafam-elifim Ebrubhdr bağırsaklar çalışmaya başlıyor çünkü annesi itelemeyi dışkılama yapmayı öğreniyor aktifleisyor normal yakında gazlanmayada başlar hazır ol 😅
Dondurmalikahve Ebrubhdr Anne sütü alan bebekler sıvı kaka yapar günde 10 kerede yapsa normal zamanla düzenlir, guruldamalarda gazdan. Gaz sancısı bı an önce gelip geçer umarım 🙂
Mustafam-elifim Ebrubhdr hazırlanmalısin ama😅😅şimdi bol bol uyu bebek uyudukca sonra 5 dk nolur diyecen benim kaderim böyleymiş ilk oğlumda böyleydi kızım uslu olur dedim oda aynı oturup agliyom onla bende o susunca bende susuyom 😅😅😅