[silindi] Slncnr Regli döneminde süt kesilmez. Sadece bazı kişilerde hormonlar sebebiyle sütte bi miktar azalma olabilir oda regl bitince düzeliyor.
Ipekk Slncnr [silindi] aynen katılıyorum arkadaşa. Ben hemen regl oldum hiç kesilmedi azalması bile kendini çok farkettirmedi açıkçası
SumeyraErva Slncnr azalma yasanabilir ama kesilmez ilk kizimda 9 ay sonda adet gormeye basladim 2 yasina kadarda duzenli emmisti kizim azalma felanda hissetmemistim ben
SumeyraErva Slncnr gece sadece uykuya gecerken emiyodu bi daha sabah 6 da uyanir emer tekrar uyurdu kahvLtiya kadar gunduz aktif bi sekilde emiyodu sik sik